Servis
Objednať sa na servis
Jazda
Testovacia jazda
Akcie
Aktuálne akcie

Novinky HYUNDAI ~ UEFA EURO 2016 štartuje s Hyundai Motor

14.06.2016 Novinky HYUNDAI

?

UEFA EURO 2016™ štartuje s Hyundai Motor

  • Hyundai Motor pri príležitosti UEFA EURO 2016™napĺňa slogan ‘Real Fans First’ v areáloch Fan Park po celej Európe
  • Vyše 9.000 fanúšikov bude môcť sledovať zápasy v nových areáloch Fan Park vo Veľkej Británii a Českej republike
  • Spoločnosť Hyundai Motor dodala 428 oficiálnych vozidiel na podporu EURO 2016
  • Digital Fan Park, hra UEFA EURO 2016 Hyundai Predictor a testovacie jazdy pri príležitosti EURO 2016 umožňujú fanúšikom podieľať sa na marketingových aktivitách Hyundai Motor
  • Online video klipy a televízne reklamy vytvorené Hyundai Motor stupňujú nadšenie fanúšikov počas šampionátu

Dňa 10.júna 2016 začali Majstrovstvá Európy vo futbale UEFA EURO 2016™ a tým vstupuje podpora Hyundai Motor tomuto šampionátu do hlavnej fázy. Od začiatku príprav na EURO 2016 sa spoločnosť Hyundai Motor v rámci kampane ‘Real Fans First’ usilovala umocniť zážitok zo šampionátu tisícom európskych fanúšikov.

Súčasne so zahájením európskych futbalových majstrovstiev, ktoré potrvajú do 10. júla, spoločnosť Hyundai Motors sprístupnila dva nové areály Fan Park vo Veľkej Británii a Českej republike. Sú situované v lokalitách King’s Cross v Londýne a Žluté Lázně v Prahe, kde sa tiež budú priame prenosy zo zápasov šampionátu prenášať na veľkoplošných obrazovkách. Londýnska lokalita je na jednom z najväčších prestupných miest mestskej hromadnej dopravy a predstavuje prvý Fan Park vnútri budovy (FanDome) s kapacitou 1.000 fanúšikov. Pražský Fan Park je v areáli kúpaliska na nábreží Vltavy a má kapacitu 8.000 fanúšikov. Návštevníci parkov dostanú náramky z LED, ktoré prispejú k vytvoreniu jedinečnej atmosféry. Bezpečnosť návštevníkov bude zabezpečená policajnými zložkami a bezpečnostnou službou.

Ako oficiálny sponzor UEFA EURO 2016™ sme hrdí na to, že Hyundai Motor hrá takú dôležitú rolu pri podpore tohto letného turnaja, ktorý si budú vychutnávať futbaloví fanúšikovia v celej Európe. Chceme uplatniť filozofiu Hyundai Motor ako starostlivého celoživotného partnera našich zákazníkov v duchu hesla Real Fans First poskytnutím možnosti skutočným fanúšikom sledovať zápasy v areáloch Fan Park v celej Európe,“ povedal Scott Noh, riaditeľ Overseas Marketing Group.

Počas trvania majstrovstiev budú automobily značky Hyundai slúžiť ako oficiálne vozidlá druhého najsledovanejšieho futbalového šampionátu na svete. Z 428 oficiálnych vozidiel Hyundai je 363 osobných, vrátane modelov Sante Fe, Tucson a i30 a 65 kusov tvorí ľahký úžitkový model H350. Tieto oficiálne vozidlá prispejú k rastu dôvery v značku v celej Európe a po skončení majstrovstiev sa vrátia k predajcom.

Počas majstrovstiev sa budú národné mužstvá prepravovať medzi hotelmi a štadiónmi v autobusoch, označených logom Hyundai Motor a sloganom príslušného národného tímu v národnom jazyku a angličtine, ktorý bol vybraný v rámci kampane ‘Be There With Hyundai’ bežiacej na http://www.uefa.com/uefaeuro/be-there-with-hyundai/index.html.

Pod svojim vlastným sloganom ‘Real Fans First’ spoločnosť Hyundai Motor demonštruje svoj zápal pre EURO 2016 umocnením zážitkov skutočných futbalových fanúšikov rozličnými aktivitami, siahajúcimi až po veľký výkop. Inovatívny Digital Fan Park, spustený v apríli 2016, pútal záujem fanúšikov na digitálnej platforme http://euro2016.hyundai.com. Od 10. júna bola spustená na http://europredictor.uefa.com tipovacia súťaž UEFA EURO 2016 Hyundai Predictor, v ktorej môžu fanúšikovia zadávať svoje tipy na výsledky šampionátu a vyhrať rozličné ceny.

Online dostupné videá Hyundai Motor.
Prvé video ‘Euro 2016 prichádza’ už doteraz videlo vyše 34 miliónov divákov na YouTube (http://youtube/bJ0yLPMpeFU).
Druhé video ‘Čakanie’ je na YouTube (http://youtube/GBuPeSTfBp) od 1 júna.

Počas trvania EURO 2016 bude bežať aj televízna reklamná kampaň Hyundai Motor. Vo Francúzsku ako krajine konania majstrovstiev v čase od 1. apríla do 9. júna prebiehala v 12 mestách roadshow Hyundai Motor. Počas majstrovstiev budú automobily Hyundai vystavené v mnohých štadiónoch, v ktorých sa budú hrať zápasy. Navyše budú v Paríži, Lyone, Marseille, Lens a Toulouse otvorené areály UEFA Fan Zone, ktorých prevádzku zabezpečujú sponzori UEFA.

Okrem toho Hyundai Motor realizuje aj program testovacích jázd EURO 2016. Trvá do 30. júna a poskytuje potenciálnym zákazníkom v 19 európskych štátoch možnosť vyhrať lístky na futbalové zápasy šampionátu absolvovaním testovacej jazdy s automobilom značky Hyundai. Príležitosť na testovaciu jazdu v rámci tohto programu má vyše 180.000 fanúšikov.

Uvedené aktivity sú prístupné pre všetkých fanúšikov, ktorí tým môžu umocniť svoje vzrušenie a potešenie z európskeho futbalového šampionátu.

Hyundai Motor je oficiálnym partnerom majstrovstiev Európy vo futbale UEFA už 16 rokov. Ako oficiálny partner hrá kľúčovú rolu pri poskytovaní vozidiel národným futbalovým tímom, hráčom, funkcionárom a hosťom, ako aj pri usporadúvaní rozličných podujatí a prezentácií na podporu šampionátu.



Hyundai Motor Company

Spoločnosť Hyundai Motor Company, založená v roku 1967, je významným svetovým partnerom v oblasti automobilovej výroby a súvisiacich služieb. Hyundai Motor Group má inovatívnu obchodnú štruktúru umožňujúcu využívanie zdrojov od taveného železa po hotové automobily. Spoločnosť Hyundai Motor má po celom svete 8 výrobných závodov a 7 dizajnových a technických centier a v roku 2015 celosvetovo predala 4,96 milióna vozidiel. S takmer 100.000 zamestnancami na celom svete Hyundai Motor pokračuje v rozširovanísvojho modelového programu lokalizovanými vyrábanými modelmi a usiluje sa posilniť svoju rolu lídra v oblasti ekologického pohonu spustením výroby celosvetovo prvého sériového automobilu poháňaného palivovým článkom na vodík Hyundai ix35 Fuel Cell a modelom IONIQ, ktorý je prvým modelom na svete s troma rozličnými elektrifikovanými systémami pohonu.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor a jej produktoch sú k dispozícii na:

http://worldwide.hyundai.com alebo http://globalpr.hyundai.com/

Späť

Galéria k článku