Servis
Objednať sa na servis
Jazda
Testovacia jazda
Akcie
Aktuálne akcie

Novinky FORD ~ Nový Ford Ranger a jeho prednosti

29.01.2020 Novinky FORD

ford_novy_ranger_prednosti

ford_novy_ranger

Spoznajte nový Ford Ranger - najpredávanejší pick-up v Európe.

ford_novy_ranger_brodivost

Majster brodivosti

Predný nárazník je navrhnutý tak, aby odolal tlaku pri vstupe do vody vo vyšších rýchlostiach a taktiež odklonil vodu, aby kolesá ostali na dne a vodič si zachoval manévrovateľnosť.

Zdolá vodu až do výšky 800 mm

Nový Ranger je navrhnutý tak, aby zdolal vodu až do hĺbky 800 mm. Najlepšiu brodivosť v segmente umožňuje montovanie alternátora, nasávania vzduchu a elektroniky navrchu motora (Ranger Raptor až 850 mm).

2 hodiny vo vode

Pozrite si video ako si nový Ford Ranger poradil a zvládol s 2 hodinami vo vode:


ford_novy_ranger_taznost

Ťažnosť

3,5 tony utiahne viacero pickupov v triede, no Ranger je na to extra uspôsobený – rám, na ktorom je zavesené ťažné zariadenie je ku karosérii montovaný 12timi mocnými skrutkami – unikátny dizajn distribuujúci ťažné sily do karosérie.

Samozrejme pre ťahanie sú nápomocné aj prítomné systémy trakčnej kontroly, elektronická či mechanická uzávierka, či redukovaný pohon (dostupný i pre automat - nový 10 st. má kratšie rozjazdové prevody ako predošlý 6 st. ).

Pozrite si video a presvedčte sa o pôsobivej schopnosti ťahania prívesu:


ford_novy_ranger_offroad_posilnovac

Off-road schopnosti

  • Pripojiteľný pohon 4x4 so stredovým diferenciálom rozdeľuje silu pevne 50:50 aj s automatom
  • Oproti predošlej generácii dostupná i mechanická uzávierka diferenciálu s krytom motora a prevodovky
  • Vysoká svetlá výška a brodivosť

Elektrický posilňovač riadenia

  • Variabilný účinok v závislosti od rýchlosti poskytuje v triede pickupov nevídaný komfort riadenia
  • Umožňuje aktívne zásahy do riadenia, napr: Aktívny LKA, Aktívny automatický parkovací asistent
  • Vozidlo je schopné automaticky parkovať

ford_ranger

ford_novy_ranger_motor

  • Sila 500 Nm postačuje na každú úlohu
  • Kultivovanosť chodu zaručuje menej únavy z dlhej jazdy
  • Pre dôkaz o odolnosti aj menej objemného motora podstúpil 200 hodinový vytrvalostný test – obe turbodúchadlá zahriate na maximum – kvalitné ložiská a nízkotlakové turbo chladené vodou pre zníženie teploty, zabránenie prehriatiu a ochranu komponentov na vedenie vzduchu, dokázali tlaku tohto testu odolať.

Prečítajte si článok o novom Ford Ranger Raptor a jeho výnimočnej odolnosti.

ford_ranger_motor

ford_novy_ranger_bezpecnost_konektivita

Bezpečnosť

Užite si najbohatšiu sériovú bezpečnostnú výbavu v segmente ako napríklad:

  • Pre collision assist  s kamerou v čelnom skle zabezpečujúcou rozpoznávanie hroziacej kolízie nielen s inými vozidlami, ale i s chodcami, či cyklistami
  • LKA systém pre automatické navrátenie do jazdného pruhu
  • Intelligent Speed Assist a Speed Sign Recognition - rozpoznávanie značiek, upozornenie a aktívne spomalenie na povolenú rýchlosť
  • TPMS monitorovanie tlaku v pneu (od XLT)
  • 7x AIRBAG
  • ABS, EBA, ESC, TCS, HLA, HDC, ROM, LAC, TSC (podrobnejšie v cenníku a katalógu)

ford_novy_ranger_interier_1

Konektivita

Vychutnajte si špičkovú a bezproblémovú konektivitu:

FordPass Connect vám ušetrí čas a starosti vďaka:

  • Live Traffic - aktuálne dopravné informácie priamo do vášho navigačného systému SYNC 3
  • Palubné Wi-Fi - ponúka 4G LTE Wi-Fi hotspot až pre 10 zariadení

SYNC 3 systém vám umožní:

  • spárovať svoj mobilný telefón pomocou Apple CarPlay, Android Auto a AppLink
  • ovládať telefón, hudbu, aplikácie či navigáciu vyspelým hlasovým ovládaním
  • to všetko na veľkej 8 palcovej dotykovej obrazovke

ford_novy_ranger_interier

ford_novy_ranger_zatazenie

Užitočné zaťaženie

Nový Ford Ranger má jedno z najvyšších zaťažení v triede. Vaňa je konštruovaná na 3 nosníkoch tvaru U pripojených ku karosérii Fordom vyvinutým systémom (FORD Smart Mount), ktorý ťarchu nákladu a jeho pohyby pri jazde distribuuje rovnomerne cez karosériu a tlmiče do pneumatík.

Prečítajte si test ako si nový Ranger poradil s 890 kg nákladom uloženom vzadu vo vani - pružiny na zadnej náprave sa stlačili len o 60mm! čo je najmenej spomedzi testovaných pickupov.

Alebo si pozrite video so záťažovými skúškami:


ford_novy_ranger_dynamika_komfort

Efektívna dynamika

  • krútiaci moment 500 Nm je vďaka suverénne radiacej automatickej prevodovke a jej 10 stupňom prenášaný na kolesá efektívnejšie
  • Spotreba klesla o 1,2/100km, predĺžil sa dojazd
  • Ľahší motor znižuje zaťaženie prednej nápravy a zlepšuje jazdné vlastnosti v teréne (predný nájazdový uhol vzrástol o 1° (29°) a svetlá výška sa zvýšila o 8 mm (237) oproti predošlej generácii)
  • Krátke prevodové stupne uľahčujú rozbiehanie s prívesom

Komfort už v sérii

  • Najdlhší rázvor v triede poskytuje veľa priestoru v kabíne
  • Zadné výklopné veko Easy Lift – na zatvorenie stačí vďaka implementovanej torznej tyči len 33% sily voči predošlej generácii
  • KeyLess systém od verzie Limited
  • Aktívny automatický parkovací asistent (za príplatok)
  • Vyhrievané čelné sklo Quickclear
  • Xenónové svetlomety od verzie Limited (od mája LED)
  • Elektricky nastaviteľné sedadlá

ford_novy_ranger_naklad

pre_viac_info

Pre viac informácií

Viac informácii o novom Ford Ranger nájdete v:

alebo

Späť

Galéria k článku

Naše otváracie hodiny nemusia byť také, na aké ste si už zvykli.