Servis
Objednať sa na servis
Jazda
Testovacia jazda
Akcie
Aktuálne akcie

Novinky HYUNDAI ~ Hyundai a UEFA EURO 2016

09.06.2016 Novinky HYUNDAI

Stovky automobilov Hyundai budú podporovať UEFA EURO 2016™

  • Spoločnosť Hyundai Motor dodala vyše 350 vozidiel, vrátane modelov Genesis, Santa Fe, Tucson a i20 pre potreby majstrovstiev Európy vo futbale
  • Vozidlá poskytnuté spoločnosťou Hyundai Motor budú slúžiť na prepravu mužstiev, funkcionárov UEFA, rozhodcov, zástupcov médií, bezpečnostnej služby a hostí VIP medzi štadiónmi UEFA EURO 2016™
  • Hyundai Motor podporuje záujem o majstrovstvá Európy vo futbale digitálnymi kampaňami, video klipmi a novou tipovacou hrou

Spoločnosť Hyundai Motor dňa 31. mája odovzdala kľúče od vozidiel, ktoré budú slúžiť na prepravu hlavných organizátorov, funkcionárov a hostí VIP vo Francúzsku počas šampionátu UEFA EURO 2016™. Vozidlá boli prezentované na oficiálnom odovzdávacom akte v Paríži ako súčasť sponzorských aktivít Hyundai Motor pre tohtoročné majstrovstvá Európy vo futbale, ktoré sa uskutočnia v čase od 10. júna do 10. júla 2016 vo Francúzsku.

Ako oficiálny partner medzinárodných futbalových majstrovstiev, ktoré budú sledovať milióny futbalových fanúšikov na celom svete, Hyundai Motor zabezpečuje prepravu národných mužstiev, funkcionárov UEFA, rozhodcov, zástupcov médií, bezpečnostnej služby a hostí VIP na majstrovstvách Európy vo futbale 2016 UEFA EURO 2016TM. V oficiálnej flotile 361 automobilov Hyundai, poskytnutých tohto roku pre potreby šampionátu, budú napríklad modely Genesis, Santa Fe, Tucson a i20. Spoločnosť Hyundai Motor poskytla aj 12 osobitne označených autobusov na prepravu hráčov národných tímov medzi štadiónmi.

Na slávnostnom ceremoniáli oficiálneho odovzdávania vozidiel pre UEFA EURO 2016™ na francúzskom národnom futbalovom štadióne v St. Denis, Paríž – mieste finálového zápasu majstrovstiev, ktorý sa odohrá 10. júla – sa zúčastnili Hyung Cheong Kim, prezident Hyundai Motor Europe; Kyoo Bok Lee, prezident Hyundai Motor France; Guy-Laurent Epstein, marketingový riaditeľ UEFA Events SA; Ruud Gullit, bývalý šampión EURO z Holandska, ako aj ďalší významní hostia.

„“Vďaka nášmu partnerstvu s Hyundai Motor, ktoré sa datuje od roku 2000, majstrovstvá Európy UEFA narástli na jedno z najväčších športových podujatí na svete. Rovnako ako my aj spoločnosť Hyundai Motor sa usiluje byť najlepšou vo svojej oblasti, čo je dobre vidieť na flotile vynikajúcich a spoľahlivých automobilov, ktoré nám poskytla. Veríme, že vďaka podpore UEFA European Championship™ bude môcť značka Hyundai zvýšiť predaje svoji vozidiel a posilniť celkovú hodnotu značky,“ povedal Guy-Laurent Epstein, marketingový riaditeľ UEFA Events SA.

Hyundai Motor je oficiálnym partnerom majstrovstiev Európy vo futbale UEFA už 16 rokov. Ako oficiálny partner hrá kľúčovú rolu pri poskytovaní vozidiel národným futbalovým tímom, hráčom, funkcionárom a hosťom, ako aj pri usporadúvaní rozličných podujatí a prezentácií na podporu šampionátu. V rokoch 2014 až 2016 spoločnosť Hyundai Motor poskytla celkovo 428 vozidiel pre Majstrovstvá Európy vo futbale UEFA.

V duchu tohtoročného sloganu ‘Real Fans First’, ide Hyundai Motor o krok bližšie ku svojim zákazníkom. Kampaň, dokumentujúca nadšenie pre EURO 2016 a úsilie priniesť tento zážitok všetkým skutočným futbalovým fanúšikom, beží od 15. apríla. Inovatívny ‘Digital Fan Park’ predstavuje interaktívny online priestor, vytvorený pre futbalových fanúšikov, zameraný na zintenzívnenie ich zážitku z majstrovstiev.

Počas prvej polovice kampane od 15. apríla do 8. mája Digital Fan Park navštívilo online celkovo 37.000 fanúšikov, ktorí sa zapojili do kampaní ‘Real Fans Licence’ a ‘Real Fans Chauffeur License’. V rámci kampane Real Fans Licence účastníci vyhrali 480 lístkov na zápasy. Druhá polovica kampane ‘Real Fans Match Up’ prebieha v období od 1. júna do 10. júla. Šťastný víťaz získa ako vecnú cenu automobil Hyundai i20. Viac informácií o priestore Digital Fan Park je na internetovej stránke euro2016.hyundai.com.

Online video klip ‘Euro 2016 prichádza’ do konca mája videlo vyše 33 miliónov divákov na YouTube. Nový video klip s názvom ‘Čakanie’ je na internete od 1. júna do 10. júla. Video zobrazuje malé dievča a celoživotného fanúšika, ktorí si idú pozrieť futbalový zápas v automobiloch Hyundai a zápas sa začne práve v momente keď dorazia na štadión. URL k video klipu je na: https://youtu.be/GBuPeSTfBpI.

Okrem toho bola 1. júna spustená tipovacia súťaž UEFA EURO 2016 Bracket Predictor. Fanúšikovia môžu posielať svoje tipy na výsledky šampionátu a vyhrať rozličné ceny. Prvou cenou bude tablet, hodinky smart watch a súprava Hyundai Premium set, ktorú tvorí replika oficiálnej lopty šampionátu, bábika maskota, čiapka a ruksak. Platforma tipovacej súťaže beží na http://europredictor.uefa.com/



Hyundai Motor Company

Spoločnosť Hyundai Motor Company, založená v roku 1967, je významným svetovým partnerom v oblasti automobilovej výroby a súvisiacich služieb. Hyundai Motor Group má inovatívnu obchodnú štruktúru umožňujúcu využívanie zdrojov od taveného železa po hotové automobily. Spoločnosť Hyundai Motor má po celom svete 8 výrobných závodov a 7 dizajnových a technických centier a v roku 2015 celosvetovo predala 4,96 milióna vozidiel. S takmer 100.000 zamestnancami na celom svete Hyundai Motor pokračuje v rozširovanísvojho modelového programu lokalizovanými vyrábanými modelmi a usiluje sa posilniť svoju rolu lídra v oblasti ekologického pohonu spustením výroby celosvetovo prvého sériového automobilu poháňaného palivovým článkom na vodík Hyundai ix35 Fuel Cell a modelom IONIQ, ktorý je prvým modelom na svete s troma rozličnými elektrifikovanými systémami pohonu.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor a jej produktoch sú k dispozícii na:

http://worldwide.hyundai.com alebo http://globalpr.hyundai.com/

Späť

Galéria k článku