Servis
Objednať sa na servis
Jazda
Testovacia jazda
Akcie
Aktuálne akcie

Novinky HYUNDAI ~ Hyundai i30 najpredávanejší model

25.05.2018 Novinky HYUNDAI

Hyundai i30: Slováci preferujú kombi, zaujal aj Fastback

  • i30 tretej generácie je najpredávanejším autom značky Hyundai na Slovensku
  • Až 50% slovenských zákazníkov si volí verziu kombi, takmer 36% siaha po hatchbacku
  • Zo športového i30 N sa doteraz predalo 20 ks, všetko v silnejšej verzii Performance
  • Fastback, ktorý prišiel na slovenský trh v januári, si klienti často vyberajú v najvyššej výbave s automatickou prevodovkou 

V roku 2017 predstavil Hyundai v poradí už 3. generáciu modelového radu i30, ktorý je obľúbený u súkromných aj firemných zákazníkov. Ako prvá sa predstavila karosárska verzia hatchback, nasledovalo kombi a na jeseň rozvíril vody športový model i30 N. V januári 2018 skompletizoval rodinu i30 štýlový Fastback.

Najpredávanejší modelový rad Hyundai

Za prvé štyri mesiace tohto roku sa predalo už 933 kusov i30-tok. Ide o najpredávanejší modelový rad značky Hyundai na Slovensku a tretí najpredávanejší model v segmente C1 s trhovým podielom 14,6%. Doteraz najúspešnejším mesiacom tohto roka bol apríl, keď si Hyundai i30 našiel 274 nových majiteľov.  

Zákazníci preferujú kombi

Najobľúbenejšou karosárskou verziou i30 je v tomto roku kombi, ktoré tvorí takmer 50% všetkých predajov i30 na Slovensku. Tretina klientov si vyberá hatchback. Ako sa však darí najnovším prírastkom v rodine i30, športovému N-ku a dizajnovo výraznému Fastbacku?

N-ko si získalo srdcia aj klientov

Hyundai i30 N sa v kategórii hothatchov etabloval veľmi rýchlo a úspešne. Svedčia o tom nielen mimoriadne pozitívne hodnotenia motoristických novinárov, ale aj veľký záujem verejnosti. Od uvedenia N-ka do predaja sa do konca apríla predalo už 20 kusov, z toho 16 v roku 2018. To je číslo, ktoré je v tomto segmente vozidiel na Slovensku veľkým úspechom. Zaujímavé je, že všetky doteraz predané N-ká boli vo výkonnejšej verzii Performance (202 kW/275 k). Väčšina majiteľov tohto výkonného auta sa rozhodla pre špeciálnu a pre N-ko charakteristickú farbu Performance blue, ale na Slovensku jazdia aj biele, červené, sivé a čierne N-ká.

Fastback boduje aj u žien

Najnovší člen rodiny Hyundai i30 – elegantný Fastback – sa stal voľbou pre každého desiateho majiteľa novej i30 a jeho podiel na predaji i30 sa od jeho uvedenia v januári tohto roka neustále zvyšuje. Oslovuje najmä mužov, ale až 30% záujemcov o nový Fastback tvoria dámy. Spojením štýlového dizajnu a primeranej praktickosti je atraktívny najmä pre mladších ľudí vo veku od 25 do 44 rokov. Fastback zároveň dokazuje, že slovenskí zákazníci si potrpia nielen na štýl, ale aj na pohodlie. Až polovica všetkých predaných Fastbackov mala najvyššiu úroveň výbavy Style a 40% majiteľov Fastbacku sa rozhodlo pre automatickú prevodovku.

Akcie k modelovej rade Hyundai i30 - TU

 

___________________________________________
Hyundai Motor

Spoločnosť Hyundai Motor Co., založená v roku 1967, je významným svetovým partnerom v oblasti automobilovej výroby a súvisiacich služieb. Hyundai Motor Group má inovatívnu obchodnú štruktúru umožňujúcu využívanie zdrojov od taveného železa po hotové automobily. Spoločnosť Hyundai Motor má po celom svete 8 výrobných závodov a 7 dizajnových a technických centier a v roku 2017 celosvetovo predala 4,51 milióna vozidiel. S viac ako 110.000 zamestnancami na celom svete Hyundai Motor pokračuje v rozširovaní  svojho modelového programu lokalizovanými vyrábanými modelmi a usiluje sa posilniť svoju rolu lídra v oblasti ekologického pohonu spustením výroby celosvetovo prvého sériového automobilu poháňaného palivovým článkom na vodík – Hyundai ix35 Fuel Cell, a modelmi IONIQ, ktoré ako prvé na svete ponúkajú trojaký elektrifikovaný pohon – čisto elektrický, hybridný a plug-in hybridný.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor a jej produktoch sú k dispozícii na http://worldwide.hyundai.com alebo www.hyundaiglobalnews.com.

Hyundai Motor Europe

V roku 2017 spoločnosť Hyundai Motor Europe odovzdala zákazníkom 523.258 automobilov – čo predstavuje nárast predaja o 3,5% oproti roku 2016. Takmer 85 % automobilov Hyundai predaných v regióne bolo navrhnutých, skonštruovaných a testovaných v Európe aby spĺňali požiadavky európskych zákazníkov. Dva európske závody - v Českej republike a Turecku - majú spolu výrobnú kapacitu 600.000 kusov automobilov ročne. Hyundai predáva automobily v 31 európskych štátoch v sieti 2.500 autorizovaných predajcov.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor Europe a jej produktoch sú k dispozícii na www.hyundai.com/eu. Sledujte Hyundai Motor Europe na sieti Twitter @HyundaiEurope a Instagram @HyundaiEurope.

Späť

Galéria k článku