Servis
Objednať sa na servis
Jazda
Testovacia jazda
Akcie
Aktuálne akcie

Novinky HYUNDAI ~ Hodnota značky Hyundai Motor naďalej rastie

11.10.2016 Novinky HYUNDAI

?

  • Spoločnosť Hyundai Motor postúpila v 35. ročnom rebríčku globálnej hodnoty značiek agentúry Interbrand
  • Hodnota značky od roku 2015 vzrástla o 11,1 % na $12,55 miliardy
  • Hyundai Motor je na šiestom mieste v globálnom rebríčku automobilových značiek pred značkami Audi, VW, Nissan a Porsche

Hyundai Motor je 35. najväčšou značkou na svete podľa najnovšieho rebríčka publikovaného globálnou špecializovanou agentúrou Interbrand a v uplynulom roku predbehla štyri renomované automobilové značky.

Napriek ďalšiemu náročnému roku pre automobilový priemysel globálna hodnota značky Hyundai Motor vzrástla o 11,1 % na $12,55 miliardy, čím sa zaradila medzi najväčšie značky na planéte. Kórejská spoločnosť sa posunula na 6. miesto v rebríčku Top 10 globálnych automobilových značiek pred Audi, Volkswagen, Nissan a Porsche. V súčasnosti je považovaná za štvrtou najhodnotnejšiu masovú automobilovú značku.

Spoločnosť Hyundai Motor udržala celosvetový predaj na úrovni 5 miliónov kusov, k čomu prispelo úspešné uvedenie modelov Creta, Sonata a Tucson. Pri tom posilnila filozofiu značky Modern Premium zvýšením diferenciácie medzi značkami Hyundai a Genesis. Značka Hyundai Motor má šance postúpiť ešte ďalej dopredu vďaka elektrifikovaným modelom IONIQ, línii vysoko výkonných modelov Hyundai N a projektuProject IONIQ, zameranému na mobilitu budúcnosti.

Wonhong Cho, výkonný viceprezident Hyundai Motor Company, povedal: „V blízkej budúcnosti sa môže stať model vlastnenia automobilu nadbytočným, preto nemôžeme zredukovať našu víziu iba na ekologické vozidlá. Na udržanie nášho tempa rastu ako globálna značka musíme prehodnotiť tradičný obchodný model a pretransformovať sa z výrobcu dopravných prostriedkov na poskytovateľa služieb mobility. Náš Project IONIQ je zameraný na túto novú paradigmu a budúcu pozíciu Hyundai Motor ako jednej z najhodnotnejších značiek na svete.“

Mike Rocha, globálny riaditeľ pre hodnotenie značiek agentúry Interbrand, povedal: „V uplynulých rokochznačka Hyundai opäť raz redefinovala svoje limity uvedením modelového radu IONIQ na udržanie vedúcej pozície v oblasti ekologickej mobility, oddelením značky Genesis na posilnenie identity každej značky a poskytnutím inovatívnych zážitkov zákazníkom ako je Hyundai Motorstudio Digital. Tešíme sa na ďalší rast značky Hyundai ako jedného z priekopníkov mobility budúcnosti.“

Pre posilnenie dosahu značky spoločnosť Hyundai Motor v septembri 2015 uviedla vysoko výkonnú modelovú líniu ‘N’, ktorá má priniesť vozidlá poskytujúce vysokú mieru pôžitku z jazdy širokému okruhu zákazníkov. Minuloročné štúdie RM16 a Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, ako aj tohtoročná štúdia RN30 sú inšpirované vášňou pre výkon a ich prvky sa uplatnia v prvom sériovom modeli Hyundai N.

Hodnotenie Hyundai Motor v uplynulej dekáde (Interbrand)

Rok

Poradie

Hodnota značky (mld $)

2016

35

12,5

2015

39

11,3

2014

40

10,4

2013

43

9,0

2012

53

7,5

2011

61

6,0

2010

65

5,0

2009

69

4,6

2008

72

4,8

2007

72

4,5

2006

75

4,1

Top 10 v automobilovom priemysle v roku 2016

Poradie

Značka

Hodnota značky (mld $)

1

Toyota

53,6

2

Mercedes-Benz

43,5

3

BMW

41,5

4

Honda

22,1

5

Ford

12,9

6

Hyundai

12,5

7

Audi

11,8

8

VW

11,4

9

Nissan

11,0

10

Porsche

9,5

Poradie podľa Interbrand je vypočítané na základe ekonomických výsledkov značky v kombinácii s marketingovými aktivitami a zohľadňuje aj potenciálny zisk každej značky.



Hyundai Motor Europe

V roku 2015 spoločnosť Hyundai Motor Europe odovzdala zákazníkom 470.130 automobilov v Európe čo predstavuje nárast predaja o 10,9 % oproti roku 2014 – a obmenila 80 % svojho modelového programu, ktorý je teraz najmladší v Európe. Až 90 % automobilov Hyundai predaných v regióne bolo navrhnutých, skonštruovaných a testovaných a vyrobených v Európe aby spĺňali požiadavky európskych zákazníkov. Predaj podporuje rozsiahla infraštruktúra v Európe. Patria do nej aj dva výrobné závody – v Českej republike a Turecku, ktoré majú spolu kapacitu 500.000 kusov ročne. Hyundai predáva automobily v 31 európskych štátoch v sieti 2.500 autorizovaných predajcov.

Hyundai Motor poskytuje na svoje nové automobily predávané v Európe päťročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov. Komplet záruky a popredajných služieb zahŕňa aj päťročnú bezplatnú cestnú asistenčnú službu a päť rokov prehliadok technického stavu vozidla.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor Europe a jej produktoch sú k dispozícii na www.hyundai.news. Sledujte Hyundai Motor Europe na sieti Twitter @HyundaiEurope a Instagram @HyundaiEurope.

Hyundai Motor

Spoločnosť Hyundai Motor Company, založená v roku 1967, je významným svetovým partnerom v oblasti automobilovej výroby a súvisiacich služieb. Hyundai Motor Group má inovatívnu obchodnú štruktúru umožňujúcu využívanie zdrojov od taveného železa po hotové automobily. Spoločnosť Hyundai Motor má po celom svete 8 výrobných závodov a 7 dizajnových a technických centier a v roku 2015 celosvetovo predala 4,96 milióna vozidiel. S takmer 100.000 zamestnancami na celom svete Hyundai Motor pokračuje v rozširovanísvojho modelového programu lokalizovanými vyrábanými modelmi a usiluje sa posilniť svoju rolu lídra v oblasti ekologického pohonu spustením výroby celosvetovo prvého sériového automobilu poháňaného palivovým článkom na vodík Hyundai ix35 Fuel Cell a modelom IONIQ, ktorý je prvým modelom na svete s troma rozličnými elektrifikovanými systémami pohonu.

Ďalšie informácie o Hyundai Motor a jej produktoch sú k dispozícii na: http://worldwide.hyundai.com alebo http://globalpr.hyundai.com/

Späť

Galéria k článku