Servis
Objednať sa na servis
Jazda
Testovacia jazda
Akcie
Aktuálne akcie

Novinky HYUNDAI ~ 50 rokov pokroku: Hyundai rozpráva svoj inšpiratívny príbeh

10.06.2019 Novinky HYUNDAI

50_rokov_pokroku

  • Hyundai odštartoval v júni celoeurópsku komunikačnú kampaň so sloganom „Budúcnosť čaká“, ktorá ukazuje progresívneho ducha značky ako súčasť svojej DNA a snahy meniť svet k lepšiemu
  • Kórejská automobilka sa vracia ku svojim koreňom a ukazuje, prečo a ako sa stala popredným svetovým automobilovým výrobcom
  • 60-sekundový spot zaujímavým retrospektívnym spôsobom rozpráva inšpiratívny príbeh značky, vďaka ktorému dnes Hyundai patrí k svetovým lídrom v oblasti mobility budúcnosti

Hyundai v júni odštartoval novú imidžovú celoeurópsku kampaň, ktorú majú možnosť diváci v týchto dňoch vidieť v televízii, vybraných kinosálach, magazínoch a na internete. Vizuálne atraktívnym spôsobom ukazuje, ako progresívny duch formoval históriu Hyundaiu, vďaka čomu je dnes lídrom v oblasti mobility budúcnosti a v týchto ambíciách nehodlá poľaviť ani v budúcnosti. Pôsobivú históriu značky a príbeh, vyrozprávaný retrospektívnou formou - od súčasnosti spätne až k úplným počiatkom – charakterizuje slogan „Budúcnosť čaká“.

Pokrok nie je náhoda

Pokrokový duch značky Hyundai bol hnacím motorom jej úspechu od začiatku jej vzniku. S tým bol spojený aj nepretržitý záujem o otázky budúcnosti, ktorý dopomohol Hyundaiu vypracovať sa na šiesteho najväčšieho svetového výrobcu automobilov. Názov kampane „Progress“ bol zvolený ako výraz viery Hyundai, že pokrok nie je náhodný, ale formuje ho história.

„Keď Hyundai koncom 70. rokov dvadsiateho storočia vstúpil na európsky trh, pozadie značky nebolo široko známe. Môžeme povedať, že v skutočnosti sme sa vlastne nepredstavili,“ vysvetľuje Andreas-Christoph Hofmann, člen predstavenstva Hyundai Motor Europe pre marketing a produkty. „Kampaň „Progress“ ilustruje nášho inovatívneho ducha, ktorého Hyundai demonštroval počas uplynulých päťdesiatich rokov, a ktorý nás inšpiruje pre ďalšiu vzrušujúcu budúcnosť.“

Cesta k líderstvu v mobilite budúcnosti

Po oslobodení Južnej Kórei od japonskej okupácie v roku 1945 bola v roku 1947 bola založená spoločnosť Hyundai Engineering and Construction Company. Táto spoločnosť získala veľké vládne stavebné objednávky a vybudovala väčšinu dopravnej infraštruktúry rýchlo sa industrializujúcej krajiny, vrátane hlavnej diaľnice Kyeong-bu a ďalších dôležitých ciest. Hyundai sa tak stal dôležitým motorom mobilizácie celej krajiny a výrazne prispel k modernizácii Južnej Kórei.

O dvadsať rokov neskôr, v roku 1967, bola založená automobilka Hyundai Motor Company. V nasledujúcom roku bola dokončená výstavba prvého montážneho závodu Ulsan. Ten je dnes najväčším integrovaným závodom na výrobu automobilov na svete s kapacitou 1,6 milióna kusov ročne. S globálne operujúcou flotilou nákladných lodí, ktorú prevádzkuje Hyundai Glovis, a vlastnými oceliarňami Hyundai Motor Group kontroluje celý reťazec tvorby.

Po vybudovaní výrobného závodu Ulsan sa spoločnosť Hyundai rozhodla vyvinúť vlastný automobil. Na to bol vo februári 1974 angažovaný George Turnbull, bývalý generálny riaditeľ divízie Austin Morris koncernu British Leyland. Pod jeho vedením konštruktéri vyvinuli model Pony, ktorý bol uvedený na trh v decembri 1975. Kompaktný automobil s pohonom zadných kolies, ktorého dizajn navrhol Giorgetto Giugiaro, bol prvým masovo vyrábaným automobilom v Južnej Kórei. Na európsky trh bol uvedený v roku 1978 a mnoho rokov bol vlajkovou loďou modelového programu Hyundai.

Počas uplynulého polstoročia Hyundai nepretržite napredoval. Značka výrazne investovala do vývoja a výroby palivového článku na vodík a elektrifikovaného pohonu, aby reagovala na výzvy súvisiace so zmenou klímy. V roku 2016 Hyundai predstavil model IONIQ, prvý automobil na svete skonštruovaný špeciálne pre tri rozličné elektrifikované systémy pohonu – hybrid, plug-in hybrid a ako čistý elektromobil.

#Budúcnosť čaká

Motto kampane “Budúcnosť čaká” (v angličtine „Next awaits“) odzrkadľuje skutočnosť, že Hyundai sa dostal na dnešnú pozíciu vďaka svojej neutíchajúcej odvahe podstupovať riziko, investovať do vývoja a budovania infraštruktúry a najmä ochote prevziať rolu lídra – a nezastaví sa pri tom. Tak, ako to ukázal aj v minulosti pri stavbe vlastných oceliarní, prístavov a lodí, cez prvý masovo vyrábaný model Pony a celosvetovo úspešné SUV Tucson až po aktuálne svoje najprogresívnejšie portfólio elektromobilov – elektrické modely IONIQ a KONA a vodíkové NEXO.

Inšpiratívny príbeh značky Hyundai si môžete pozrieť tu:


Hyundai Motor Slovakia
Hyundai Motor Czech, s.r.o., organizačná zložka Slovakia, je autorizovaným importérom značky Hyundai na Slovensku (ďalej len „Hyundai Slovensko“). V roku 2018 odovzdal zákazníkom v spolupráci so sieťou autorizovaných predajcov 7.621 osobných automobilov, čo predstavuje nárast o 6% v porovnaní s rokom 2017. Hyundai sa tak stal 3. najpredávanejšou značkou osobných áut na Slovensku s trhovým podielom 7,8%.  
Ďalšie informácie o spoločnosti Hyundai Slovensko, jej produktoch a službách sú k dispozícii na www.hyundai.sk. Sledujte Hyundai Slovensko na Facebooku @HyundaiSlovensko a Instagrame @HyundaiSlovensko.
Hyundai Motor Europe
V roku 2018 spoločnosť Hyundai Motor Europe odovzdala zákazníkom 543.292 automobilov – čo predstavuje nárast predaja o 3,9% oproti roku 2017. Takmer 75 % automobilov Hyundai predaných v regióne bolo navrhnutých, skonštruovaných a testovaných v Európe aby spĺňali požiadavky európskych zákazníkov. Dva európske závody - v Českej republike a Turecku - majú spolu výrobnú kapacitu 600.000 kusov automobilov ročne. Hyundai predáva automobily v 41 európskych štátoch v sieti 3.000 autorizovaných predajcov.
Ďalšie informácie o Hyundai Motor Europe a jej produktoch sú k dispozícii na www.hyundai.com/eu. Sledujte Hyundai Motor Europe na sieti Twitter @HyundaiEurope a Instagram @HyundaiEurope.
Hyundai Motor Co.
Spoločnosť Hyundai Motor Co., založená v roku 1967, je významným svetovým partnerom v oblasti automobilovej výroby a súvisiacich služieb. Hyundai Motor Group má inovatívnu obchodnú štruktúru umožňujúcu využívanie zdrojov od taveného železa po hotové automobily. Spoločnosť Hyundai Motor má po celom svete 8 výrobných závodov a 7 dizajnových a technických centier a v roku 2018 celosvetovo predala vyše 4,5 milióna vozidiel. S viac ako 110.000 zamestnancami na celom svete Hyundai Motor pokračuje v rozširovaní  svojho modelového programu lokalizovanými vyrábanými modelmi a usiluje sa posilniť svoju rolu lídra v oblasti ekologického pohonu spustením výroby celosvetovo prvého sériového automobilu poháňaného palivovým článkom na vodík – Hyundai ix35 Fuel Cell, a modelmi IONIQ, ktoré ako prvé na svete ponúkajú trojaký elektrifikovaný pohon – čisto elektrický, hybridný a plug-in hybridný.
Ďalšie informácie o Hyundai Motor a jej produktoch sú k dispozícii na www.worldwide.hyundai.com alebo www.hyundaiglobalnews.com

Späť