Napísali o nás

Dobry den prajem,

Pred tyzdnom som u vas kupil vozidlo Hyundai i40. Rad by som pochvalil pristup, ochotu, odbornu pomoc s celym procesom kupy, obhliadky a naslednych zalezitosti vasho predajcu p. Eliasa, ktory mi so vsetkym vzdy velmi ochotne pomohol, vysvetlil a dodrzal sluby a dohody, ktore sme mali. Tento pristup nie je naozaj bezny a standardny, preto by som ho takto rad aj verejne pochvalil. Prosim odovzdajte tuto pochvalu aj jeho nadriadenemu a vedeniu spolocnosti.
V neposlednom rade vam zelam vela spokojnych zamestnancov, ktori vam takto zabezpecia aj spokojnych klientov.

Krasne a prijemne sviatky prajem.

S pozdravom Pavol

Nedavno som u vas v Autopolise na Racianskej kupovala i20.

Hladala som auto do mesta, viac menej som bola rozhodnuta pre Hyundai, nakolko i20 je uz tretie auto tejto znacky v nasej rodine, ale kvoli mojmu osobnemu prehladu som navstivila aj predajne inych znaciek. Musim povedat, ze zo vsetkych predajni som sa prave u vas som stretla s najprijemnejsim pristupom - zo strany pana Babulica, kedze s nim som komunikovala. Nemal problem mi odpovedat na vsetky otazky, poradit, trpezlivo vysvetlit, vsetko prebehlo hladko a bez problemov. Pri vstupe do predajne som mala povodne namierene k pani Nagyovej, u ktorej kupovali auta dve moje kolegyne a boli tiez velmi spokojne s jej pristupom. Kedze pani Nagyova mala prave klientov, ujal sa ma uz spominany pan Babulic, ktoreho mozem dalej len a len odporucat, taktiez ako aj prevadzku na Racianskej. Ak by som mala pristup pana Babulica a dojem z kupy ohodnotit ciselne, bez problemov 11 z 10 :) Taktiez maximalne spokojna som bola aj s pristupom panov zo servisu, ked som prezuvala zimne pneumatiky. Pevne verim, ze ked budem o par rokov menit za dalsie, budem Vam moc napisat opat len same pozitiva. Zelam Vam vela spokojnych zakaznikov a uspesny zaver roka.

S pozdravom Katarína

Vážený pán riaditeľ,

Dovoľte, aby som sa Vám a Vašim pracovníkom, menovite pánovi Otovi Orbánovi, úprimne poďakoval za ochotu, profesionalitu a slušnosť. Pri kúpe auta som bol viac ako spokojný a nadšený. Keby som mohol, za všetko čo som zažil vo Vašej predajni, dal by som známku 1 s +. Prajem Vám i Vášmu kolektívu veľa pracovných úspechov a príjemné prežitie vianočných sviatkov.

S úctou dolu podpísaný, spokojný zákazník Jozef

Dobry den,

dakujeme za vase sluzby pri kupe auta huyndai tucson sme z --------- riesili sme to tu ale pristup u nas bol naozaj nemozny tak som po telefone oslovil pana Jozefa Babulica a vdaka vasmu zamestnancovi cely proces prebehol do 7 dni co bolo uzasne prijemne nas prekvapil svojimi znalostami a ludskym pristupom takto ma predajca aut vyzerat. Urcite by si zasluzil pochvalu a financne ohodnotenie za taku pracu ako vykonava.

Dakujem s pozdravom Ivan

Vážený pán riaditeľ,

môžem Vám povedať že čo sa týka spokojnosti viem dať len známku 10. Kúpil som u Vás Hyundai Tucson. Od prvej návštevy, resp. mailovej komunikácie po odovzdanie auta neprešiel dlhý čas, ale mal som všetky informácie, nič nebolo presúvané, menené a podobne. Toto auto som si vybral a jednoducho som ho chcel. Moja prvá návšteva smerovala logicky do predajne v ------- keďže odtiaľ pochádzam. Môžem Vám povedať že prístup je diametrálne odlišný. V ------- sa mi stalo to že síce som prišiel s požiadavkou nejakej výbavy ale na základe nejakého subjektívneho úsudku predajcu ma presviedčal o tom že mi stačí nižšia výbava. Ďalej som bol ubezpečený že auto nebudem mať skôr ako za 6 mesiacov. Takéto jednanie je pre mňa neprípustné. Pán Milan Vlček s ktorým som komunikoval od prvotného dopytu cez internet mi ponúkal to čo som požadoval. Dokonca aj keď sa prvé vybraté vozidlo predalo, okamžite hľadal náhradu v ponuke. U Vás som nemal pocit povýšenosti predajcu. Jednoducho hľadal to čo som požadoval. Prístup pána Vlčeka bol veľmi pozitívny a to potvrdila aj moja manželka ktorá bola pri prevzatí vozidla. Veľmi sa mi páčilo to že nie je nič zatajované alebo nejako pozmeňované. Môžem Vám úprimne povedať že sa oplatí vycestovať lebo je to neskutočný rozdiel. Po takejto skúsenosti aj servisné prehliadky budem radšej absolvovať u Vás aj napriek vzdialenosti. Viem že sa to vyplatí.

S pozdravom Peter

Dobry den p. riaditel,

chcel by som reagovat na Vasu prosbu o nazor na proces kupy auta v Autopolise. Uprimne som bol velmi milo prekvapeny s akou lahkostou a profesionalitou cely proces prebehol. Vsetko zacalo pisomnou ziadostou o informaciu ci je i30 vo farbe Champion Blue este dostupna. O necelu hodinku sa nam ozval pan Jozef Babulic a s uzasnou lahkostou a profesionalitou nas previedol celym procesom od platenia zalohy az po vyzdvihnutie auta. Pan Babulic nam bol plne k dispozici a mal som pocit ze uprimne zdiela nasu radost z noveho auta.

Je velkou devizou Autopolisu mat zamestnancov ako pan Babulic. Po mojej skusenosti budem Autopolis odporucat mojim znamym nielen kvoli kvalite predavanych aut ale hlavne vdaka perfektnemu pristupu jeho zamestnancov.

Prajem Vam vela uspechov v podnikani a este viac spokojnych klientov.

S pozdravom Peter

Pri kúpe auta Turneo, som sa stretol z nadštandartnými vzťahmi Vaších pracovníkov, menovite u p. Orbána. Dá sa povedať že on má hlavnú zásluhu na mojom rozhodovaní o kúpe auta. Prekvapila ma aj komplexnosť Vašich služieb ktoré aj fungovali. Ešte raz ďakujem a rád sa budem na Vašu firmu obracať aj v budúcnosti.

Ďakujem Ľubomír

Dobrý deň, pán riaditeľ,

Minulý týždeň som vymenila 8 r. auto Hyundai I10 za nové I20. Celá transakcia výkup i nákup som realizovala u Vás na pobočke Račianska. S prekvapením som sledovala veľmi profesionálny, ústretový prístup pracovníka – predajcu p. Babulica. Krok za krokom mi všetko vysvetlil, dohodli sme kroky, dokonca vybavil i trvalé ŠPZ-ky. Som nadmieru spokojná s prístupom Vašich zamestnancov (i pracovníčka recepcie si zaslúži pochvalu), robíte dobré meno spoločnosti v SR. Možno by ste mali pamätať na kvalitných a slušných zamestnancov nejakou formou odmeny.

Ďakujem a pozdravujem MUDr. Klára

Vazeny pan riaditel,

nedavno som ako stovky dalsich zakaznikov na Slovensku kupil Hyundai i30 combi. Ohladom vozidla nemam velmi co napisat lebo zatial ma najazdene len nieco malo cez 1000 km, pocas ktorych som sa ale utvrdil v tom, ze moj vyber bol spravny.

Pravdupovediac, vobec som nemal v plane kupit Hyundai. Do predajne na Racianskej ulici v Bratislave som isiel len preto, ze byvam za rohom. Ihned po prichode sa ma ujala velmi mila ale profesionalna predajkyna Eva Nagyova. Jej patri moje velke DAKUJEM za pomoc s vyberom vozidla, za jej trpezlivost pri odpovedani na otazky, ktore isto pocuva kazdy den a za jej snahu a ochotu, ktora neskoncila podpisom zmluvy.

Navstivil som viacero predajcov a rozdiely medzi vozidlami rozlicnych tovarenskych znaciek su v podstate minimalne, ci uz sa jedna o vybavu alebo cenu. Markantny rozdiel som ale videl v pristupe rozlicnych predajcov, kde slecna Nagyova viedla "na plnej ciare"!

Touto cestou by som chcel podakovat nielen slecne Nagyovej ale aj Vam za to, ze mate spravnych ludi na spravnom mieste.

S pozdravom, Robert

Dobrý deň,

chceli by sme sa poďakovať za služby Vašej spoločnosti pri kúpe nového auta Hyundai Tucson. Osobitne by sme chceli vyjadriť vďaku za profesionálny a zároveň ľudský prístup pánovi Babulicovi Jozefovi. Bol veľmi ochotný a našiel si čas na všetky naše otázky, nielen pri rozhodovaní o kúpe auta, ale aj počas celého priebehu kúpy a samozrejme aj pri preberaní kúpeného vozidla. Jeho prístup bol podľa nás vysoko profesionálny, preto by sme sa mu chceli touto cestou ešte raz poďakovať. Prajeme jemu a tiež Vašej spoločnosti mnoho ďalších úspechov a tešíme sa na prípadnú ďalšiu spoluprácu v budúcnosti.

S pozdravom Jana s manželom

Vazeny pan riaditel, chcel by som vyslovit spokojnost s vasimy sluzbamy (Hyundaj, Panonska) Servisujem v servise Hyundai Panonska cesta, uz par rokov moje auto (Hyundai Genesis 3,8 coupe ) a auto mojej manzelky (Hyundai I10). Vzdy k plnejspokojnosti s kvalitou prace a aj s personalom menovite s pani AnitouBohunickou, Zuzanou Janosovou,Petrou Bencajovou s panmi Petrom Barathom, MarekomPetrickom. Mohol by som menovat viac osob napriklad mechanikov. Prakticky cely tim pracovnikov si zasluzi od Vas MINIMALNE ustnu pochvalu :-)) s uctou PeterSchneider

PS. .... ale nieco ma aj mrzi.i Nemozem si vyskusat (sam bez vasho pracovnika) Hyunday I30N a porovnat ho s Genesis coupe :-(( Ale su to Vase pravidla ktore respektujem. Myslim si ale ze firma by mohla zniest urcite riziko zapozicanim auta bez personalu. Ved je mozne aj urcita selekcia zakaznika. Nakoniec kazde podnikanie prinasa aj rizika a cielom je ziskat zakaznika....

Peter

Chceme týmto vyslovit podakovanie za pomoc, odborne poradenstvo, profesionalitu a nevsedny osobny pristup pri kupe nasho automobilu Huyndai i30 panu Jozefovi Babulicovi na Racianskej ul. Pan Babulic velmi zodpovedne a ochotne odpovedal na nase pocetne osobne alebo telefonicke dotazy a poskytol nam perfektne sluzby s touto kupou spojene.

Veríme, ze s automobilom Huyndai i30 budeme s jeho technickou kvalitou a bezpecnosťou rovnako spokojni.

Dakujeme a prajeme vela spokojných zakaznikov.

Srdecne od Zdenky s rodinou

Dobrý den pán Medvecký,

kupovali sme v Autopolis a.s., pri Bory Mall v Bratislave vo februári 2020 auto Hyundai Tuscon. Vo vozidle sme mali list so žiadosťou o ohodnotenie kvality predaja. Je tam napísané, že príde e-mailom dotazník, zatiaľ neprišiel tak Vám idem napísať moju(našu) recenziu:

S predajkyňou pani Kováčovou sme boli veľmi spokojní, Bola veľmi milá, trpezlivá a ochotná. Snažila sa nám vyjsť v ústrety. Nakoľko sme kupovali prvý krát nové auto, otázok sme mali dosť a vždy nám bola nápomocná.

Taktiež musím pochváliť aj zamestnancov servisu, ktorý boli taktiež milí a ochotný :).

S autíčkom sme spokojní, a je nám ľúto, že v súčasnej situácii na Slovensku (aj v celom svete) nemôžeme chodiť kam chceme a zajazdievať úspešne kilometre na novom autíčku.

Ale snáď toto zlé obdobie rýchlo pominie a budeme sa môcť rozbehnúť po výletoch po celom Slovensku a susedných krajinách :).

Prajeme celému kolektívu Autopolis a.s. Bratislava veľa spokojných zákazníkov :)

Zároveň v tejto dobe taktiež prajeme všetkým veeľa zdravíčka, ktoré potrebujeme všetci :).

S pozdravom Katarína

_________________________

Dobrý deň,

v piatok 11.11.2016 som u Vás zakúpila osobné motorové vozidlo Ford Fiesta Family X. Pri predaji som od Vášho predajcu, p. Patrika Hincu, obdržala od Vás pozdrav, preto si dovoľujem obrátiť sa na Vás s vyjadrením mojich pocitov z celkového priebehu predaja. Pán Hinca bol veľmi milý mladík s ústretovým prístupom (stalo sa mi totiž viac krát - ale nie vo Vašej predajni - že predajca na mňa pozeral, spôsobom, čo otravujem, však aj tak nič nekúpim) - toto som u p. Hincu nezažila. Predajňu som navštívila spolu s manželom a seriózny prístup Vášho zamestnanca si naozaj cením. Všetko sme vybavili e-mailovou komunikáciou, takže som do predajne prišla už iba pre prebratie auta, čo sa udialo v piatok. Auto nám bolo predvedené s p. Hinca ho "poznal". Všetky funkcie, na ktoré sme sa pýtali ovládal a povedal, že keď niečo nebudeme vedieť, tak ho kľudne môžeme kontaktovať. P. Hinca si zaslúži pochvalu.

Boli sme veľmi spokojný a ďakujeme,
stupava

_________________________

Riaditeľ

Dňa 20.10.2016 som si z Vašej predajne na Panónskej ceste prevzala autíčko Ford Fiesta. Počas celej doby, kým som sa pevne rozhodla pre uvedené auto, cca asi týždeň, som komunikovala so slečnou Holešovou. Aj touto cestou sa chcem poďakovať za jej prístup, ústretovosť, poskytnutie informácii a hlavne príjemné vystupovanie a trpezlivosť s nerozhodnou zákazníčkou.

Prajem pekný deň
Beatrica

_________________________

Dobrý deň,

dnes, t.j. 03.11.2016 sme si od Vás odviezli nový Ford Focus Combi. V prvom rade chceme pochváliť prácu Vášho predajcu p. Ota Orbána. Má neskutočné obchodné zručnosti. My sme sa v podstate najprv len prišli pozrieť do Vašej predajne a on nás už viac "nepustil" preč. Ale pritom nenásilným, takým spontánnym spôsobom sa nás hneď ujal a o malú chviľu sme boli presvedčení, že si kupujeme auto práve od Vás. A to sme ani pôvodne neuvažovali o novom aute, ale len o nejakom málo jazdenom. Boli sme veľmi príjemne prekvapení jeho prístupom po skúsenostiach z iných autosalónov vrátane Ford Summit motors na Zlatých pieskoch, kde nás doslova pomaly "vyhnali" preč, keďže sme potrebovali dať náš jazdený Ford Fusion ako protihodnotu. A tu by sme chceli vyzdvihnúť profesionálny prístup p. Patrika Eliáša, ktorý bol maximálne ochotný a ústretový, veľmí príjemný a férový človek. V podstate na začiatku, keď sme boli pred vyše týždňom u Vás, práve on nás nasmeroval do predajne, aby sme si pozreli aj nové vozidlá a popremýšľali. No a tam sa nás následne už ujal p. Orbán tak, ako som už vyššie napísala. Takže moje a manželove hodnotenie spokojnosti:

Oto Orbán: 11 bodov

Patrik Eliáš 11 bodov

Týmto chceme poďakovať za ľudský a profesionálny prístup, presne taký, aký si predstavujeme od predajcu ku platiacemu klientovi. V prípade potreby sa k Vám v budúcnosti určite radi vrátime.

Pekný deň
Beáta & Andrej

_________________________

Dobry den pan riaditel Medvecký,

22.9 na moje narodeniny som si u Vas vyzdvihol nove vozidlo hyundai i20. So sluzbami som bol velmi spokojny a to najma vdaka panovi Jozefovi Babulicovi, ktory od prveho telefonatu prejavil vysoku profesionalitu. Ak si mozem ako zakaznit dovolit hodnotit jeho pristup v poskytovani sluzieb, hodnotim p. Babulica podla Vasej stupnice hodnotenia cislom 10+ a ako spokojny zakaznik pripajam este znacku "+" co v mojom pripade znamena vysoku spokojnost :) Dakujem za prijemny pristup pri nakupe noveho vozidla a dufam, ze ak mi to dovoli finacna situacia, tak o niekolko rokov sa vratim a kupim si dalsie nove vozidlo vo Vasej spolocnosti.

Dakujem,
Martin

_________________________

Dobrý deň pán riaditeľ,

touto cestou by som chcela ako klient vyjadriť veľkú spokojnosť s pani predajkyňou Evou Nagyovou v Autopolis na Račianskej ulici. Pred tromi rokmi sme si kúpili aj vďaka nej automobil Hyundai i30 a teraz ako začínajúca podnikateľka som opäť zvolila Vašu značku. Pani Nagyová má individuálny prístup ku klientovi, obchodnícke znalosti, inovatívny prístup. Je to človek na správnom mieste. O dva roky prídem opäť aj vďaka nej k Vám. Vrelo ju doporučujem svojim známym. Ostatní predajcovia by si z nej mali brať príklad. Ona je predajca, ktorý vie komunikovať s klientom.

Ďakujem, že ste mi venovali pár minút z Vášho času.

S pozdravom
Andrea

_________________________

Dobry den,
rada by som sa s Vami podelila o dojmy, ktore sme mali z navstevy vo Vasej prevadzke. Hned v uvode Vam chcem povedat, ze mozete byt hrdi na svojich zamestnancov, ich pristup, ludskost a profesionalita su v dnesnej dobe nevidane. Vyuzili sme fleetovu ponuku pre nasho zdravotne tazko postihnuteho synceka, ktoremu ste nam pomohli vytvorit dostojne podmienky prepravy osobnym automobilom. Pan Svajdlenka nam zodpovedal ochotne na vsetky nase otazky, pomohol nam s poistnymi zmluvami, vysiel nam maximalne v ustrety. Ziadna nasa poziadavka nezostala nesplnena. Skutocne, s takymto pristupom som sa este nestretla, velmi to na nas s manzelom zaposobilo a vazime si to. Dokonca som Vase sluzby odporucila dalsej znamej, takze urcite ziskate dalsiu zakaznicku. Preto by som panovi Svajdlenkovi udelila aj 15 bodov, ale najviac je 10, tak mu ich s pokojnym svedomim posielam :-)

Zelam Vam vela spokojnych zakaznikov, ste naozaj ludia na spravnych miestach.

S pozdravom
Iveta

_________________________

Dobrý deň..

touto cestou by som sa chcela poďakovať za profesionalitu, ústretovosť a veľmi milý prístup pánovi Babulicovi (predajca), prostredníctvom ktorého bola kúpa motorového vozidla na veľmi vysokej úrovni. Ešte raz ďakujem a pevne dúfam a verím, že naša ďalšia spolupráca bude taktiež v medziach maximálnej spokojnosti na oboch stranách.

S pozdravom a s prianím pekného dňa - nadmieru spokojná zákazníčka- Marcela

_________________________

Dobrý deň p. Medvecký,

na základe Vášho listu sa s Vami radi podelíme o naše skúsenosti s kúpou Ford Focus. Služby nám poskytovala Martina Holešová, ktorá bola veľmi milá, k dispozícii a na všetky podnety reagovala okamžite a adekvátne. Bola veľmi fajn! Jediným negatívom je, že predávate produkt za 17.000 eur a nie je možnosť sa na neho pozrieť a vyskúšať si ho. Čakali sme týždeň a aj to ste ho nemali s motorom o ktorý som mal záujem. To bolo pre mňa sklamanie.

S prianím príjemného dňa,
Martin

_________________________

Dobrý deň,

4. júla som si prevzala auto z Vašej predajne v Petržalke. Dostala som ďakovný list a mám napísať, ako som bola spokojná. Takže bola som spokojná veľmi, a hlavne s predajcom menom Švajdlenka, ktorý nám všetko ochotne vysvetlil, zodpovedal na otázky, poukazoval, doporučil atď. Takže keby bolo takých predajcov čo najviac. A tá mašľa čo ma tam na aute čakala?...

Takže ďakujem, a teším sa z nového autíčka.

S pozdravom Katarína

_________________________

Dobrý deň, pán riaditeľ!

Zakúpili sme si najkrajšie auto na svete HYUNDAI i30 kombi GO vo farbe biely piesok. Veľmi nás potešila veľká zľava plus benefity. Už sme nabehali prvé kilometre a sme veľmi spokojní. Veľmi príjemne nás prekvapil úžasný prístup Vášho zamestnanca p. Babulica. Bol nesmierne ústretový, trpezlivý pri vysvetľovaní a mali sme dokonca pocit, že sa teší spolu s nami. Máme od neho prísľub, že pri akýchkoľvek problémoch sa môžeme na neho obrátiť, čo sme už aj využili.

Želáme Vám veľa spokojných zákazníkov. O Vašej firme budeme šíriť len to najlepšie.
Marta

_________________________

Pracu Vasho kolektivu hodnotim znamkou 10.

Peter

_________________________

Vážený pán riaditeľ,

dovoľte mi touto formou poďakovať Vášmu kolektívu za nadštandartne ústretový prístup pri včerajšej kúpe nášho nového auta. Osobitne chcem poďakovať pánovi Orbanovi, ktorý pri kúpe auta a vybavovaní náležitostí s tým spojených k nám pristupoval mimoriadne empaticky a správne odhadol a zabezpečil aj "ľudský rozmer" predaja (s čím sa v dnešnej dobe už málo stretávame). Chcem vyzdvihnúť aj ochotu a zaangažovanosť pani Holešovej a trpezlivosť pána Orbana pri vysvetľovaní zariadenia auta a následnej jazde. Určite sa budem v budúcnosti rada na Vás obracať. Ešte raz vďaka.

So srdečným pozdravom
Andrea
(nový klient Fordu)

_________________________

Vaz. pan riaditel,

dnes sme si v predajni Autopolis na Panonskej ceste zakupili nove auto Ford Fiesta. Moja skusenost s predajcami je velmi pozitivna, vsetci boli profesionalne na vysokej urovni a co je pre mna dolezite zachovali si pri tom srdecnost, prijemne vystupovanie, ochotu a ludskost, co si velmi vazim. Vyslovujem podakovanie predajcovi- pan Fotta, ktory nam vychadzal po kazdej stranke v ustrety a bol vzdy ochotny poradit, pomoct. Taktiez dakujem pani Holesovej, bola som s nou na zaciatku v telef. kontakte, posobila vzdy zdvorilo, ochotne. Takze SKALA : 10

Dakujem
S pozdravom
Alena

_________________________

Dobry den,

v ostatnych dnoch som skompletizoval nakup vozidla Hyundai Tucson. Rad by som tymto vyjadril podakovanie za vazne skvelu skusenost s pracou pana Svajdlenku. Bolo mi potesenim absolvovat cely proces nakupu, od vyberu vozidla, cez skusobnu jazdu az po jeho prevzatie. Okrem toho ze pan Svajdlenka dokazal poradit a pohotovo odpovedat na kazdu otazku tykajucu sa vozidla by som ocenil jeho vysoko prozakaznicky orientovany pristup a najme prijemne vystupovanie, ktore urobilo z celeho procesu kupy vozidla velmi prijemnu skusenost.

Prajem co najviac takto spokojnych zakaznikov.

S pozdravom,
Marcel

_________________________

Dobrý deň pán Ivan Medvecký

V prvom rade by som chcel pochváliť Vášho predajcu a to pána Jozefa Babulica, za veľmi pohotové a príjemné jednanie, za vysvetlenie cenovej ponuky a následné uzavretie zmluvy... Mal veľmi príjemné jednanie a ˇvďaka jeho pomoci som všetko pochopil a nebol dotieravý ako niektorý predajcovia. Skrátka venoval sa mi ako mal V druhom rade chcem pochváliť Vaše asistenčné služby a konkrétne pána Jakuba Monošiho, za prípravu ponuky a prichystanie vozidla vo veľmi skorom čase! Obehal som viac predajcov ako napríklad : Kia, Dacia, Impa, Renault Kestler.... A aj na základe dobrej cenovej ponuky, pohotového predajcu,služieb som si vybral Vaše vozidlo a to Hyuindai i 20, s ktorým som zatiaľ veľmi spokojný.

Takže som veľmi spokojný z prístupom, ochotou, pomocou, službami a hlavne promptným vybavením môjho vozidla

Ďakujem Vám veľmi pekne

S pozdravom
Miloš

_________________________

Dobry den p. Medvecky,

Dovolte, aby som Vam poskytol spatnu vazbu na p. Fotta. Minuly tyzden sme si od Vas prebrali nas novy rodinny grand c-max. Od uvodneho zaujmu az po odovzdanie auta sa o nas staral pan Fotta a musim povedat, ze som bol velmi milo prekvapeny a spokojny. Dostali sme komplexnu starostlivost a odporucania co a ako s novym autom. Bolo o nas velmi dobre postarane. P. Fotta je ochotny a profesional na svojom mieste.

S pozdravom
kupec

_________________________

Dobrý deň p.Riaditeľ,

Dňa 19.09.2015 sme navštívili spoločnosť Autopolis, za účelom kúpu nového motorového vozidla. Pri prehliadke vystavených vozidiel nás oslovil Váš predaj p.Fotta. Vozidlo Ford C-Max Grande nám hneď padol do oka. Váš predajca nám poskytol podrobné informácie o vozidle a ochotne odpovedal na všetky naše otázky. Objednávku vozidla sme podpísali dňa 20.09.2015 vodpred sme boli upozornení že vozidlo bude dodané až v roku 2016 v priebehu januára-februára. Začiatkom februára sme ešte vozidlo nemal k dispozícii, tak sme neváhali a kontaktovali sme p.Fottu. Od tohto momentu nás každý týždeň informoval v akom štádiu je termín dodania. Pred dvoma sme obdržali vozidlo, a môžeme skonštatovať, že všetko bolo promtne pripravené. Z horeuvedeného titulu hodnotím P.Fottu s číslom 10.

Ďakujeme Vášmu tímu za ochcotu!

S pozdravom
ALŽBETA

_________________________

Správa: Dobrý deň prajem pán riaditeľ,

Nezvyknem písať o svojich dojmoch, ale urobím to pretože by som chcel vyzdvihnúť v pozitívnom duchu jednu Vašu zamestnankyňu, ktorá je absolútným príkladom profesionálneho predajcu s ľudským prístupom a vždy keď treba je nápomocna a milá. Ja aj s mojou priateľkou sme si u Vás kupovali auta a musím povedať, že veľké percento aj vďaka nej, lebo bola ochotná, vedela všetko vysvetliť a venovala nám svoj čas. Čo vôbec nie je bežné dnes už v službách zákazníkom. Je dôležité mať viacej takýchto zamestnancov, ako je pani Zuzana Danterová, pretože to Vás môže odlišovať od konkurencie. A musím povedať, že aj vďaka pani Danterovej som presvedčil nášho majiteľa v našej firme, aby zobral aj do firmy služobné vozidlá od Vás.

Vysoko hodnotím pani Danterovú aj kvôli tomu, že nám pomohla vybaviť, jednu záležitosť s drobnou opravou priateľkyneho auta, keď na príjme v servise sa jeden pán nie úplne profesionálne zachoval a bol dosť nepríjemný, ale asi mal len zlý deň. Ešte že tam máte ľudí, ako je pani Danterová. Ďakujem ešte raz veľmi pekne za takých ľudí, ako je ona. Neviem či si budete čítať túto reakciu, alebo ju budete nejakým spôsobom vyhodnocovať, no ja som považoval za správne vyzdvihnúť jej prístup a nasadenie.

S pozdravom a prianím pekného víkendu

_________________________

Správa: Dobrý večer/ deň,

chcela by som veľmi vyzdvihnúť profesionálny prístup Vášho zamestnanca pána Dorózla, dá sa na ňho spoľahnúť, nič nie je pre ňho problém a ešte aj pána Vráblika, ktorý je veľmi ľudský a ústretový. Myslím, že by ste tieto informácie mali o nich vedieť.

Dakujem,

Spokojný klient
Lucia

_________________________

Meno: Július Šubík

Správa: Vážený pán riaditeľ,

Včera som bol u Vás na pravidelnej ročnej kontrole s Hyundai i30, BLxxxxx. Bol som veľmi spokojný s poskytnutými službami a najmä s profesionálnym prístupom pána Barátha.

S pozdravom,

Spokojný klient
Július

_________________________

Dobry den pan Medvecky,

v piatok 30.9.2016 som u Vas prevzal Hyundai Tucson.

Vacsinou sa ludia vedia len stazovat a nechapu dolezitost spatnej vazby. Nemam co vytknut, s panom Babulicom sa komunikovalo v pohode - to znamena, ze nebol prehnane servilny ale nebol ani flegmaticko-apaticky, otraveny svojou pracou.Svojim pristupom vytvoril priatelsku atmosferu, ktora neprekracovala ziadne medze.

Jedine, v co sme tajne dufali bolo, ze auto pride skor (lehota dodania - september, bola dodrzana). Mysleli sme si, ze je to sposob marketingu a ze nam v auguste pan Babulic zavola a oznami, ze auto prislo predcasne a vytvorila by sa tak este pozitivnejsia nalada z kupy vozidla. Tucson je vsak (podla toho, co vidime na cestach) momentalne maximalne ziadany.

Ja len verim, ze rovnake pocity v nas ostanu aj pri riesenie problemov - servisu a vsetko bude fungovat, ako ma.

Dakujem

S pozdravom

_________________________

Vážený pán riaditeľ,

Dovoľte, aby som sa Vám a Vašim pracovníkom, menovite pánovi Otovi Orbánovi, úprimne poďakoval za ochotu, profesionalitu a slušnosť. Pri kúpe auta som bol viac ako spokojný a nadšený. Keby som mohol, za všetko čo som zažil vo Vašej predajni, dal by som známku 1 s +.

Prajem Vám i Vášmu kolektívu veľa pracovných úspechov a príjemné prežitie vianočných sviatkov.

S úctou dolu podpísaný, spokojný zákazník

_________________________

Dobrý deň,

musím napísať lebo s takou ústretovosťou v servisu som sa nestretol.

Na Wildtrack Ranger som objednal zadné svetlo a že si ho namontujem sám vonku. Neišlo to lebo kabeláž išiel pod autom. Prišiel jeden pán z predajne a bielej košeli vliezol pod auto. Myslim že meno mal dve krstné mená. Zobral mi ho a za 15 min. mi ho zaparkoval hotové. Neuveritelne lebo áut som mal vela, servisi poznám. Ďakujem veľmi pekne a inde už chodiť nebudem a doporučujem aj ostatným,

s úctou …